Suggestions

Jessica William

Graphic Designer

John Doe

PHP Developer

Poonam

Wordpress Developer

Bill Gates

C & C++ Developer

Jessica William

Graphic Designer

John Doe

PHP Developer

حضرت جب رہا ہو کر تشریف لائے تو آپ کے شہر میں حضرت کی اک جھلک دیکھنے کو انسانوں کا سمندر امڈ آیا جب مسجد میں جگہ ہے نہ دفتر میں گلیاں بازار اس محلے کا چپہ چپہ آپ کے دیوانوں سے بھرا پڑا ہے "MoulanaAzamTariq" "Shaheed Namos Sahaba"

پاکستان کرکٹ ٹیم کو بھارت کے خلاف شاندار جیت پر پوری قوم مبارکباد پیش کرتی ہے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم نے پوری قوم کے دل جیت لئے اور شاندار جیت کا تحفہ پوری قوم کو پیش کیا۔

جب بات ختم نبوت، یا ناموس صحابہ کی آجائے نا۔۔۔۔تو ہم نہ دیوبندی دیکھتے ہیں نہ بریلوی نہ اہلحدیث، پھر ہم ایک بازو بن کر کفر کے پرخچے اڑا دیتے ہیں۔ دنیا جہاں کا کفر چاہے وہ قادیانی ہو ، شیعہ ہو، یہودی ہو! ہمارے ایمان کے آگے کبھی بھی ٹک نہیں سکتا۔

افسوس ناک خبر فیصل آبادمیں نامعلوم دہشت گردوں نے فائرنگ کرکے اہلسنت والجماعت فیصل آباد سٹی کے ڈپٹی سیکرٹری بھائی عرفان ملک کو شہید کردیا ھے ۔

تحریک لبیک پاکستان کا اسلام آباد کی طرف پر امن مارچ انکا آئینی اور قانونی حق ہے ! عاشق رسول ﷺ جو ناموس رسالت اور ختم نبوت کے سپاہی ہیں انکے پرامن سے صرف ان قوتوں کو تکلیف ہوگی جو فرانس کے اس پلید وزیراعظم کا ہمدرد ہوگا !!

فالو کریں انشاللہ فالو بیک ضرور ملے گا

بریکنگ نیوز! تحریک لبیک پاکستان کی مرکزی شوریٰ نے کل 22 اکتوبر بعد از نمازِ جمعہ اسلام آباد کی طرف مارچ کرنے کا اعلان کر دیا۔

ایک ہے فروٹ چاٹ،😀 ایک ہے چنا چاٹ 😀 اور ایک ہے تھوک چاٹ😀🙈 تحریک انصاف تھوک چاٹ پارٹی ہے ۔😂 حافظ حمداللہ صاحب😂😂

ہر طرف محسن پاکستان کے نام کی ڈیپیز اور سٹیٹس🙂 زندہ ہیں تو سانس لینے پہ پابندی مر جاؤ تو کندھے پہ اٹھا لیتے ہیں لوگ.... جی ہاں ہم-مردہ پرست قوم 🙂💔

Justice For Maulana Dr Adil Shaheed End Target Killing of Sunni Ulama ڈاکٹر عادل خان سچا عاشق رسول عاشق صحابہ تھا

محنت کی۔ ملک کیلئے بلکہ عالم اسلام کیلئے ٹیکنالوجی لایا۔ پاکستانی دفاع کو ناقابل تسخیر بنایا۔ مشرف نے امریکی ایما پر اذیتیں دیں۔ مگر چٹان کی طرح ڈٹا رہا۔ اللہ عبدالقدیر خان کی مغفرت فرمائے۔ اور پاکستان کو مجاہد قیادت عطاء فرمائے۔

ڈاکٹر صاحب ہر دل عزیز شخصیت تھے اور تحریک ناموس صحابہ کی قیادت کرکے آپ نے اپنے والد کی میراث کا حق ادا کیا

۱۹۸۶ء سے ۲۰۱۰ء تک جامعہ فاروقیہ کراچی کے جنرل سیکرٹری رہے اور اس دوران آپ نے جامعہ کے بہت سے تعلیمی وتعمیری منصوبے مکمل کیے۔

3_ شیخ الحدیث مولانا عادل خانؒ کو اردو‘ انگلش اور عربی سمیت متعدد زبانوں پر دسترس حاصل تھی

شہید ڈاکٹرعادل خان ہمیشہ دین بیزار قوتوں کے سامنے رکاوٹ اور درد سر بنے ہوئے تھے.

شہداء کا خون رائیگاں نہ جائے گا انشاءاللہ ایک دن ضرور انقلاب لائے گا . . . Justice For Maulana Dr Adil Shaheed End Target Killing of Sunni Ulama A.....

مرا ہوا نہ کہو وہ ہمیشہ زندہ ہیں بنائی رب نے ہے جنت جگہ شہیدوں کی Justice For Maulana Dr Adil Shaheed End Target Killing of Sunni Ulama __________

ڈاکٹر عادل خان شہید کی محنت ہی کا نتیجہ ہے کہ آج اہلسنت کی تمام جماعتیں اپنے تمام تر اختلافات بھلا کر ناموس صحابہ کیلئے ایک ہی اسٹیج پر اکھٹے ہوکر یک جان و یک قالب بن چکی ہیں اللہ پاک حضرت کی قربانی کوقبول فرمائے 10اکتوبر یوم شہادت